' Setulus Kasih Ibu' Contest by Dr. Shikin

 photo PicsArt_1399658091312_20140510_015633_zps327cecf4.jpg

Ada yg berminat nak join GA Dr Shikin ni tak? Kalau rasa nak join, klik jer gambar kat atas ni. Tarikh tutup pada 30 jun 2014 @ bila dah cukup 90 org peserta. So jgn tunggu lg, jom join cepat ;)


Selamat Hari Ibu buat Junaidah Binti Yaacob a.k.a Ma


Sepanjang hidup dari kecik sampai dah jd mak org ni, rasanya masih banyak menyusahkan ma. Setiap yg dibuat mesti bertentangan dgn kehendak ma..selalu bertelagah pendapat. Walaupun cara nak masak pun, mesti tak sebulu..kenapa yer?

Tapi percanggahan pendapat tu yg buat kasih sayang pd ma sentiasa menebal, walaupun ma marah tp ma selalu ada di sisi masa senang atau susah, masa sihat atau sakit, masa panas atau hujan. Ingat lg masa kecik, ma pimpin tangan untuk lintas jalan dlm panas terik demi untuk belikan baju sekolah..banyak susahkan ma..

Masa putus cinta, ma peluk dan dakap kuat2..macam masa kecik2, menangis dlm pelukan ma demi sorang lelaki..menyusahkan ma lg. Lepas tu, masa buat keputusan nak kawen, tak kenal lelaki tu..ma tak tidur malam fikirkan semua..menyusahkan ma lg..lepas kawen, sakit masa lahirkan Auni..pun ma ada kat sisi..tunggu dlm risau..tetap susahkan ma jugak..

Ya Allah Ya Tuhanku, sesungguhnya tiada insan selepas suamiku yg plg ku hormati dan sayangi kecuali ma..berikanlah ma kasih sayang, nikmat dan rahmat dari sisimu..dia wanita paling berharga dalam hidupku. Berikanlah keampunan bg segala silap yg pernah dilakukannya dan berilah petunjuk terbaik dlm setiap yg dilakukannya..sesungguhnya Engkau Tuhan Maha Pemberi Rahmat..ameen..

I love u ma..forever..sedeh rasanya... :(

Comments

  1. ayu datang dari contest yang sama..ada masa singgah la ke blog ayu ...tq ye..

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/06/setulus-kasih-ibu-contest-by-dr-shikin.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah, goodluck yer Ayu utk GA :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Thanx for joining & good luck :)
    Jemput drop URL blog @ my Mister Linky's - to ease blogwalking.

    ReplyDelete
  4. Ros singgah sini dari segmen yang sama. Ros follow.
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/07/setulus-kasih-ibu-contest-by-dr-shikin.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goodluck Ros..nnt kita follow balik yer

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pasang Bidai Tingkap Guna Cabletight

Cara Tebuk Lubang Pada Jubin

Cara Tanam Rumput Karpet